Merry Christmas - Reisverslag uit Geraldton, Australië van caroliengaatopreis - WaarBenJij.nu Merry Christmas - Reisverslag uit Geraldton, Australië van caroliengaatopreis - WaarBenJij.nu

Merry Christmas

Blijf op de hoogte en volg

24 December 2012 | Australië, Geraldton

Na de avontuurlijke dagen in Kalbarri, ben ik op het gemakje terug gereden naar Geraldton, samen met Sophie. Was wel wat gezelliger dan helemaal alleen! We hadden in een van de flyers gelezen dat er een winery zou zijn, maar toen we die uiteindelijk gevonden had was die gesloten. Wel kwamen we een vogelpark aan, met allemaal verschillende vogels, parkieten en papegaaien. Erg grappig om dat allemaal te zien!
Eenmaal in Geraldton aangekomen heb ik de afgelopen dagen heerlijk rust genomen. Lekker uitslapen, lezen, vissen en naar het strand gaan gedurende de dag en in de avond lekker koken en gezellig kletsen met een drankje erbij. In het hostel zitten leuke mensen, dus dat is erg gezellig! Het vissen is wel erg leuk, zeker omdat het goed 14 jaar geleden is dat ik er bijna iedere dag op uit trok samen met Tom om te gaan vissen. Ik was dan ook de enige die een vis had gevange, terwijl we met 5 personen waren! haha. Afgelopen zaterdag ben ik voor het eerst sinds 3 maanden (ik denk dat dat een record is) weer naar de club geweest. Het was echt een hele leuke avond, maar ook wonderbaarlijk. Echt iedereen gaat echt gekleed op stap, meer zoals wij met kerst en of oud en nieuw zouden gaan (gala jurken, hakken, haren helemaal perfect). Ik als backpackers, met inmiddels verwassen kleren , en vooral gemakkelijke kleren ben dat niet meer gewend, haha. Ik had toch maar een beetje mascara op gedaan en was blij dat ik op het laatst toch besloten had mijn zwarte lievelingsjurk mee te nemen. Ook het eten na het stappen gaat hier anders: de McDonalds is 24/7 open, maar na 4 uur hebben ze alleen nog maar ontbijt... Geen lekkere vette hap dus (maar dat heeft ook weer zijn voordelen!). Ondertussen was ik ook aan het nadenken over mijn volgende bestemming, ik wil niet mijn hele tijd hier in Geraldton blijven. Eerste gedachten was terug naar Perth en dan het zuiden bekijken, maar inmiddels heb ik An ontmoet (Franse) en zij heeft een auto gehuurd en gaat naar het Noorden. Ze moet 9 januari terug zijn in Perth, en ik vlieg de 13e, dus dat komt goed uit. Het noorden schijnt heel mooi te zijn, veel national parken en witte stranden! Roadtrip komt er dus uiteindelijk van, joehoeeee!
Vanavond begint kerst en heb ik geen bijzondere plannen, maar morgen gaan we met een aantal koken (incl. ham en turkey) en gaan we met z'n alle eten en natuurlijk drinken. Wijn is op voorraad. Het gevoel voor kerst is er nog steeds niet, maar misschien komt dat als het morgen dan eindelijk zo ver is, haha Toenstraks al naar het srand gelopen om een foto in Santa outfit te nemen, die zal ik zo eens toevoegen. Ik wil jullie allemaal een hele fijne kerst wensen. Jullie horen snel weer van mij.

  • 24 December 2012 - 09:59

    Joyce:

    Chica!!!!
    Met veel plezier hebben we je verhaal weer gelezen op deze toch wel saaie dag voor kerst op het werk!
    Wij wensen jou natuurlijk ook fijne kerstdagen toe en een avontuurlijk, gelukkkig en liefdevol 2013!!!!
    We kijken weer uit naar je volgende verhaal!

    xxx Caro en Joyce

  • 24 December 2012 - 10:19

    Anja.:

    Een ding herken ik in je verhaal, ergens naar toe gaan en dan uiteindelijk voor een gesloten deur staan. Dat is ons ook een keer overkomen. 3 1/2 uur rijden om zoutmijngrotten te gaan bezoeken, blijken ze op maandag dicht te zijn. Dat waren ze even vergeten te melden op de folder. Maar goed, net als bij ons toen, is jou dag toch nog gezellig geworden. Misschien was het met die wijnproeverij nóg gezelliger geweest ( Hihihi ). Die foto van je als mis Santa is helemaal geweldig. Bij jou is het al bijna kerstavond, ik ga hier met de voorbereidingen beginnen, geen kalkoen zoals bij jou, maar tapas. En wat het weer betreft, je kunt beter zon hebben, dan het vieze druilerige weer zoals wij nu hebben.
    Hele fijne feestdagen!

  • 24 December 2012 - 10:22

    Noepie:

    Hoi moppie,
    Dit is wel de allerleukste foto ooit !
    We zijn zo trots op jou, wat je allemaal doet en meemaakt en door je verhalen kunnen wij, aan de andere kant van de wereld, een beetje meegenieten.
    Veel plezier met de kerst in de zon, geniet er van !
    Dikke kus, pap en mam

  • 24 December 2012 - 15:08

    Anke:

    Hallo Carolien,

    Ook voor jou fijne kerstdagen, als zal het wel anders zijn dan hier in Nederland.
    Geniet van je trip naar het Noorden.
    Een prettige jaarwisseling en alle goeds voor 2013.

    Groetjes Anke en de rest uit High-loon City

  • 24 December 2012 - 16:01

    Lins:

    lekker om dit te lezen!! Jalours ben ik ook wel een beetje heeeel erg. Mooie witte stranden en zon! Ik ben zo blij dat je lievelingsjurk nog leeft!!! ;)
    De kerstman heeft nog wat pakjes bij pap en mam gebracht hahaha..(ingepakt en wel).

    Fijne dagen mopke!!
    Mis je x

  • 24 December 2012 - 16:26

    Carina:

    Lieve Caro ik wens je hele fijne feestdagen en super wat je allemaal hebt gedaan!
    Hele geweldige foto!!!!!
    Geniet nog lekker Groetjes Carina

  • 24 December 2012 - 17:37

    Fleur:

    Jij ook fijne dagen daar lieverd!
    Ik ben benieuwd of je kerstgevoel nog komt daar, ik had 'm dat jaar niet ;) maar het is daar veel beter vertoeven dan hier dus geniet er van! X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Geraldton

Reis Azie en Australie

Reizen is cool!

Recente Reisverslagen:

11 April 2013

Bye Bye, zwaai zwaai!

25 Maart 2013

In de wolken!

13 Maart 2013

Genieten, genieten en nog eens genieten

28 Februari 2013

Rotte eieren

22 Februari 2013

Paihai, Auckland en Hahei

Actief sinds 21 Juni 2012
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 15970

Voorgaande reizen:

10 Juli 2012 - 12 April 2013

Reis Azie en Australie

29 Augustus 2010 - 24 December 2010

Finland

Landen bezocht: