Hong kong - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van caroliengaatopreis - WaarBenJij.nu Hong kong - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van caroliengaatopreis - WaarBenJij.nu

Hong kong

Door: caroliengaatopreis

Blijf op de hoogte en volg

12 Juli 2012 | Hong Kong, Hong Kong

Hallo!

Op dinsdag 10 juli om 12.00 samen met papa en mama naar Schiphol gereden. Het afscheid was raar, ging ik echt voor een half jaar weg? Het voelde meer als een "normale" vakantie. Het besef dat ik echt zo lang wegblijf is er trouwens nog steeds niet.
De vlucht was enorm lang, maar gelukkig had ik maar een uurtje vertraging! Ik had daarnaast het ongeluk dat mijn televisie-scherm niet werkte, waardoor ik weinig te doen had..
Eenmaal aangekomen vond ik snel mijn backpack en dat was een enorme opluchting, mijn spullen waren in iedergeval meegereisd! Ook de bus vond ik snel, het hostel ging wat lastiger (bij de verkeerde halte uitstappen is niet heel handig met een zware backpack en 33 graden). Na een uur had ik het hostel gevonden en het hostel is super! Verder heb ik die dinsdag weinig gedaan, even kort hier de straat verkend en daarnaast op de Rooftop gezeten en daar gekletst.
Vannacht niet goed geslapen, de jetlag is aanwezig. Het scheelt toch 7 uur dus als je wil gaan slapen is het eigenlijk etenstijd. Daarom heb ik heerlijk uitgeslapen en vervolgens ben ik met 2 jongens naar Stanley(een wijk) geweest (waar een marktje en een boulevard was) Behalve de hoge gebouwen en alle drukte die daarbij komt kijken, heeft Hong Kong ook veel groen en mooie stranden. Vervelen zal ik me dan ook niet! Ik heb enorm veel tips gekregen van de mensen die hier al langer zitten. Vanavond en morgen avond blijf ik in dit hostel en daarna ga ik twee dagen couchsurfen. Slaapplek heb ik in ieder geval, maar wat ik ga doen de komende dagen? Nog geen idee!

Voor de bezorgde onder jullie, Hong Kong ziet er veilig uit en ik heb nog geen wild westen verhalen over berovers of iets dergelijks gehoord.

Kortom: ik maak het goed en ik voel me top! (al ben ik wel een beetje moe)

Liefs, Carolien

  • 12 Juli 2012 - 08:11

    Noepie:

    Hoi moppie, fijn iets van je te horen(lezen )...denk veel aan je! Doe maar lekker rustig aan na die lange reis ( je hebt tijd genoeg) en geniet ervan. Hier is het grijs en nat maar verder alles ok. Dikke kus, pap en mam

  • 12 Juli 2012 - 08:20

    Caro H:

    Caroooooooo, goed om te horen dat je veilig bent aangekomen:)! Wij volgen je op de voet en kunnen ons gewoon niet voorstellen dat je aan de andere kant van de wereld zit. Top hoor, goede keuze die je hebt gemaakt. Ben benieuwd naar de eerste foto's.

    Enjoy!

    XXX Caro2

  • 12 Juli 2012 - 12:15

    Jeske:

    Coco! fijn om te horen dat je goed bent aangekomen en dat de eerste indrukken positief zijn!
    Toch maar couchsurfen.. ;) Zet je snel wat foto's online?
    Rustig aan jij, lekker op je eigen tempo doen! Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Hong Kong, Hong Kong

Reis Azie en Australie

Reizen is cool!

Recente Reisverslagen:

11 April 2013

Bye Bye, zwaai zwaai!

25 Maart 2013

In de wolken!

13 Maart 2013

Genieten, genieten en nog eens genieten

28 Februari 2013

Rotte eieren

22 Februari 2013

Paihai, Auckland en Hahei

Actief sinds 21 Juni 2012
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 16014

Voorgaande reizen:

10 Juli 2012 - 12 April 2013

Reis Azie en Australie

29 Augustus 2010 - 24 December 2010

Finland

Landen bezocht: