Laatste dag in Tilburg/NL - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van caroliengaatopreis - WaarBenJij.nu Laatste dag in Tilburg/NL - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van caroliengaatopreis - WaarBenJij.nu

Laatste dag in Tilburg/NL

Door: caroliengaatopreis

09 Juli 2012 | Nederland, Tilburg

Hallo allemaal,

Hier een eerste berichtje van mij, nog vanuit Nederland. Vandaag is mijn laatste dag en nacht hier en dan is het zo ver, ik ga op reis! Ik heb er enorm veel zin in, al is het natuurlijk ook erg spannend.
Mijn backpack zit vol (maar past nog dicht), al van veel mensen afscheid genomen :( (en van sommige vrienden en familieleden, nog vandaag en morgen), alles is geregeld wat geregeld moest worden dus: is het tijd om te gaan!

Mijn reis zal beginnen in Hong Kong, om vervolgens naar Bangkok te vliegen. Daar zal ik Thailand en Laos gaan bezoeken met als laatste bestemming: Australie! (Eerst de westkust, dan de oostkust)

Op deze website zal ik al mijn avonturen zo goed mogelijk omschrijven, zodat jullie thuis kunnen mee-genieten van mijn mooie reis.

Uiteraard wil ik jullie ook bedanken voor de getoonde interesse en voor de steun, dat heeft mij enorm goed gedaan!

Tot schrijfs,

Carolien

• 09 Juli 2012 - 08:52

Caro H:

Heeeeeeeeeeeeel veel plezier! Geniet, doe voorzichtig en maak vooral heel veel mee:)!

Ik kijk uit naar alle verhalen!

Liefs Caro Hoek

• 09 Juli 2012 - 09:03

Anja:

Veel plezier nog vandaag en alvast een hele goede reis morgen. Op naar HongKong! Als je uit het relatief kleine Tilburg komt, kijk je je ogen uit in Hongkong. Het is groter dan groot, hoger dan hoog, duurder dan duur (het wonen dan). Tip, loop eens over de Boulevard of Fame. Je ziet sterren van Chineese filmsterren en het uitzicht is prachtig, vooral 's avonds.

• 09 Juli 2012 - 14:31

Joyce:

Carotje!
    Nogmaals heel veel plezier!!!!
    Ik ben benieuwd naar al je verhalen. Goede reis voor morgen!

gr Joyce

• 10 Juli 2012 - 14:38

Daisy Cornelissen:

oooow Carolientje,
    Wat ben ik jaloers.
    Gisteren ook Sjors al uitgezwaaid en nu jou !
    Ben zo benieuwd naar je verhalen. Je gaat je vast gigantisch misdragen. haha. do the molenwiek !