Na regen komt zonneschijn - Reisverslag uit Khett Batdambang, Cambodja van caroliengaatopreis - WaarBenJij.nu Na regen komt zonneschijn - Reisverslag uit Khett Batdambang, Cambodja van caroliengaatopreis - WaarBenJij.nu

Na regen komt zonneschijn

Blijf op de hoogte en volg

27 September 2012 | Cambodja, Khett Batdambang

Sinds gisteren heb ik geen koorts meer en begin ik rustig aan weer eetlust te krijgen! Ook de bloedwaarden laten vooruitgang zien, dus in overleg met de dokter (van de verzekering) mag ik weer verder reizen! Hiephoi.
Oorspronkelijk zou ik via Sydney vliegen, maar die vluchten zaten vol. Hierdoor vlieg ik nu via Sinagpore. A.s zaterdag vlieg ik dan ook naar Singapore, ik biijf daar dan tot maandag en laat daat voor de zekerheid mijn bloed nog een keer controleren (waarom willen alle doktoren toch naalden in mij steken.. grrr). Maandag kan ik dan eindelijk naar Perth vliegen!

Ik ben blij dat ik me weer beter ben gaan voelen, heb vandaag ook weer een beetje meer energie. Samen met Lizy (de tuk tuk chauffeur) een rustig rondritje gedaan rond BattamBang en nu weer lekker rusten. Battambang is echt enorm mooi en groenrijk en elke plant, bloem of vrucht heeft zijn eigen betekenis die Lizy mij kon vertellen. Het was dus ook nog een educatief. Merk wel goed dat ik lang op bed heb gelegen, dus het is maar goed dat ik niet veel heb hoeven lopen haha. Voor nu denk ik dus het laatste berichtje vanuit Cambodja, maar er gaan er nog veel volgen vanuit AUSTRALIE!

  • 27 September 2012 - 11:30

    Anja:

    Hallo Carolien,
    Dat is geweldig nieuws! Ik ben erg blij voor je, en wat fijn dat er toch nog iemand is waar je iets mee kunt doen, zeker nu. Ik dacht nl. dat iedereen al was doorgereisd. Nu nog even lekker aansterken en dan kun je zaterdag fit aan je nieuw hoofdstuk van je avontuur beginnen.
    Groetjes, Anja.

  • 27 September 2012 - 12:32

    Noepie:

    He moppie,
    Wat fijn dat je je beter voelt en verder mag reizen. Onverwacht nog even naar Singapore is ook leuk !
    Doe het maar rustig aan..... zodat je helemaal gezond in Australie aankomt. Ik hoop dat je goede vluchten hebt en nog een beetje kunt rusten/slapen tijdens het reizen. We skypen nog ff voordat je vertrekt ok. Dikke kus , pap en mam

  • 27 September 2012 - 13:45

    Fleur:

    Fijn om te lezen dat je weer aan de betere hand bent!!

    Australie wordt ook zoooo vet, ben jaloers ;)

    Geniet ervan! veel Liefs!!

  • 27 September 2012 - 17:35

    Carina:

    gelukkig weer beter goed zo op naar het volgende!
    Super Caro xxxxxxxxxxxxx

  • 27 September 2012 - 17:51

    Marian En Joop:

    Wat fijn dat je weer wat beter bent. Gelukkig .Rustig aan beginnen en houd je eigen goed in de gaten.
    Goede reis weer verder.
    Gr. Marian en Joop Hilvarenbeek

  • 27 September 2012 - 23:38

    Anke:

    Hallo,

    Fijn te horen dat het goed gaat.
    Let nog maar goed op jezelf en ben voorzichtig. Geniet nog van je laatste dagen daar en goede vlucht naar Australië.
    Tot hoors.

    Anke en de rest van de familie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cambodja, Khett Batdambang

Reis Azie en Australie

Reizen is cool!

Recente Reisverslagen:

11 April 2013

Bye Bye, zwaai zwaai!

25 Maart 2013

In de wolken!

13 Maart 2013

Genieten, genieten en nog eens genieten

28 Februari 2013

Rotte eieren

22 Februari 2013

Paihai, Auckland en Hahei

Actief sinds 21 Juni 2012
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 15993

Voorgaande reizen:

10 Juli 2012 - 12 April 2013

Reis Azie en Australie

29 Augustus 2010 - 24 December 2010

Finland

Landen bezocht: