Sandstone - Reisverslag uit Perth, Australië van caroliengaatopreis - WaarBenJij.nu Sandstone - Reisverslag uit Perth, Australië van caroliengaatopreis - WaarBenJij.nu

Sandstone

Blijf op de hoogte en volg

03 Oktober 2012 | Australië, Perth

Velen zullen het wellicht al op facebook gelezen hebben, maar voor de mensen die alleen mijn blog volgen: ik heb werk gevonden!
Sneller dan alle andere backpackers hier (maar wat wil je met mijn top CV ;)), maar ik ben er heel blij mee!

Voor 8 tot 12 weken ga ik werken in een plaatsje Sandstone (waar volgens wikipedia 120 mensen wonen) in een pub (country pub) als barmaid. Dat houdt in barwerkzaamheden, poetsen maar kan ook zijn in de winkel ernaast werken. Lekker veel afwisseling dus. Een lekker salaris komt daar bij kijken. Iets wat wel nodig is in Australie. Ik ben me kapot geschrokken van alle prijzen hier, ik wist dat het duur was, maar ZO duur.
Een brood kost gemiddeld 5 dollar
Een fles cola 5 dollar
Busticket naar Sandstone (600 km vanaf Perth) 110 dollar
Museum: 30 dollar
Internet 10 min: 1dollar (voor WIFI, wat dus alleen wireless internet betekent, en niet wireless FREE internet). Ect.

Kortom, ik zal het geld goed gebruiken, in Australie. Ik ga er morgen al heen en ook daar is geen WIFI maar er is wel internet verkrijgbaar, het zal dus even rustig zijn voor jullie! haha

Ik heb er enorm veel zin in en heb het idee dat ik hier in Australie nog wel eens langer kan blijven dan gepland! Ik zal wat meer moeten werken voordt ik met een rode bankrekening thuis kom.

Tot snel!

  • 03 Oktober 2012 - 12:12

    Marian:

    Succes en werk ze!!!

  • 03 Oktober 2012 - 12:59

    Anja:

    Hoi Carolien,
    Ik had inderdaad al op facebook gelezen dat je werk hebt. De vraag "One beer Mate" zul je dus de komende weken veel gaan horen. Ik heb overigens geen idee hoeveel de dollar waard is, als je zegt dat een brood 5 dollar is, wat is dat dan omgerekend in euro's?
    Van de andere kant zal het wel zo zijn, dat als de levenstandaard daar zo hoog is, het salaris ook hoger zal zijn. Hoe dan ook, fijn dat je al zo snel werk hebt gevonden en je daarmee je buideltje mee kun aanvullen.
    Werkse en heel veel plezier Down under!

  • 03 Oktober 2012 - 13:26

    Noepie:

    Hoi moppie,

    Inderdaag heel erg duur allemaal zeg ! Zal wel even wennen zijn om weer te werken ....fijn dat je zo snel iets gevonden hebt, nu maar hopen dat het je bevalt daar in de outback ( heb Sandstone natuurlijk al gegoogled !).......veel succes !
    dikke kus, pap en mam

  • 03 Oktober 2012 - 15:04

    Marie Jose:

    Hallo caroline,
    Wat fijn voor je dat je zo vlug werk hebt gevonden,maar ja met jou babbeltje
    Komt dat best in orde.ook fijn dat je weer helemaal beter bent .vond dat wel eng maar ja alles komt goed .geniet van alle andere indrukken die je nu weer krijgt en geniet ,maar dat doe je wel als ik al je verhalen lees.vind het erg knap dat je het allemaal zo voor elkaar krijgt
    Grt marie jose

  • 03 Oktober 2012 - 19:32

    Manon & Tom:

    hey hey!

    Goed om te horen dat je daar een baan heb gevonden! Leuk hoor! In ieder geval heel veel plezier en geniet ervan!

    Xxx je broer en schoonzusje

  • 03 Oktober 2012 - 19:32

    Manon & Tom:

    hey hey!

    Goed om te horen dat je daar een baan heb gevonden! Leuk hoor! In ieder geval heel veel plezier en geniet ervan!

    Xxx je broer en schoonzusje

  • 03 Oktober 2012 - 19:32

    Manon & Tom:

    hey hey!

    Goed om te horen dat je daar een baan heb gevonden! Leuk hoor! In ieder geval heel veel plezier en geniet ervan!

    Xxx je broer en schoonzusje

  • 03 Oktober 2012 - 21:20

    Lins:

    Hey lieffie,

    Lekker werken inderdaad. Leuke afwisseling tov het rondtrekken toch?!
    Geniet en alvast een hele goede reis naar je nieuwe baan ;)

    xxx

  • 03 Oktober 2012 - 22:53

    Anke:

    Hallo Carolien.

    Wat goed dat je meteen werk hebt gevonden. Er zal toch ook nog wel tijd over blijven om leuke dingen te doen. Geniet ervan en tot hoors.

    Groetjes uit Highloon City.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Reis Azie en Australie

Reizen is cool!

Recente Reisverslagen:

11 April 2013

Bye Bye, zwaai zwaai!

25 Maart 2013

In de wolken!

13 Maart 2013

Genieten, genieten en nog eens genieten

28 Februari 2013

Rotte eieren

22 Februari 2013

Paihai, Auckland en Hahei

Actief sinds 21 Juni 2012
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 15995

Voorgaande reizen:

10 Juli 2012 - 12 April 2013

Reis Azie en Australie

29 Augustus 2010 - 24 December 2010

Finland

Landen bezocht: